Spansk handboll

Ohoj från tåget igen!

Ganska viktigt bottenmöte idag här. Torrevieja hyfsat starka hemma men nästan alltid täta matcher och ofta väldigt snåla omkring 50 bollar. Det är nästan bara matcherna mot Barca, Ciudad, Granollers som sticker ut och blir målrika, pga motståndarnas målskörd då. Man har lite skador i truppen, ingen som ska påverka en startuppställning för mkt, men tunnare bänk (sämre brodern Simonet borta, Novelle borta på v9 och Vieyra på h9 mkt osäker till spel).

Toledo har precis bytt coach. Så svårt att veta vad han har att komma med här. En vanlig reaktion för nya coacher är ju dock att de rättar till det som varit uppenbart dåligt, vilket i Toledos fall är defensiven.

Torrevieja har inte slagit handikapplinan en enda gång denna säsong och totallinan är några bollar för hög i min bok.

Spelar Toledo +4 1.90 2/10 units på pinnacle och u 55 mål 2/10 units till 1.85+ på pinnacle och 188bet. Finns även +4,5 1.83 på Ladbrokes. Förväntar mig en match som slutar ungefär 27-26 till Torrevieja.

/Bob

Posted in

Bob

9 Kommentarer

  1. Bob den 26 mars, 2011 kl 19:37

    27-26 ft vinst på båda



  2. Badass den 26 mars, 2011 kl 19:42

    Mycket starkt, Bob – In Da Zone…!

    /Badass



  3. Bob den 26 mars, 2011 kl 19:47

    tack tack! skulle spelat correct score 🙂



  4. Badass den 26 mars, 2011 kl 19:50

    Ja, nu ser jag att du nitat korrekt resultat också…! Mycket snyggt!

    /Badass



  5. Sydamerikanen den 26 mars, 2011 kl 20:01

    Tack Bob, skönt att se att du ar tillbaka i god form.

    Sätta resultatet ar fan inte illa.

    Jag tog over 2,25 1,85+ Portugal – Chile

    Chile visserligen utan deras bäste malskytt Suazo och saknar även Mancilla y Pinilla. Portugal utan Ronaldo. Dock Chile med ny tranare och hans första match, spelar trebackslinje och gillar offensivt spel.

    Chile kommer fa problem med Portugals kantspel och jag tror pa en malrik match.

    T



  6. Plant den 26 mars, 2011 kl 21:52

    Bob man blir tårögd, TACK!



  7. salter den 27 mars, 2011 kl 00:15

    Otroligt imponerande,Bob!!
    Vilken kunskap och analysförmåga…..
    (Nästan sugen att rygga…..fast jag håller mig nog till galoppen,som jag brukar…och lite förströelsepoker…)



  8. santaklas den 27 mars, 2011 kl 08:45

    Efter en galopperande Felix Vingboons blev det en plus-lördag,thanks to the Bobster!!! Tack o bock!

    Snyggt Badass, den var du värd!



  9. Bob den 27 mars, 2011 kl 09:09

    vilka vänliga ord folk, kom ihåg det sen när det går uselt hehe 🙂



Lämna en kommentar

Du måste vara inloggad för att skriva en kommentar