ATG senaste fadäs

Till vilken kundgrupp hör VR?

Hej ATG,
Ni säger er prioritera högvinstspelare och skicklighetsspelare. Ni vill attrahera båda grupperna. Detta nämns i ert manifest och nu senast av Skarplöth i samband med budgeten.
Frågar mig då vilken av dessa båda kundgrupper som VR är anpassat för?
Jag får så att säga ej ihop resonemanget om era målgrupper med denna produkt!

A

Hej A,

VR riktar sig mot högvinstspelaren och skicklighetsspelaren.

/Mikael Hagberg, Affärsutveckling

S-ATG Support

På vilket sätt skulle skicklighetsspelaren kunna använda sitt huvud och sin kunskap i kampen mot slumpgeneratorn?
Och vad beträffar högvinstspelaren så är väl denne intresserad av låg insats/möjlighet till hög avkastning. Detta gäller ju inte VR!

A

Skicklighet?? I VR?? Ni måste skoja. Förklara gärna på vilket sätt skicklighet krävs för att välja ett nummer på VR.

Ann

Nej denna produkt stämmer ej in i vad Manifestet stipulerar och nu vimsas det om en mix av målgrupperna.

A

Hej Axel och AnnikaL,

Vi har nu besvarat denna fråga och kommer låsa tråden. För vidare diskussion hänvisar vi till ett annat forum.

S- ATG Support

Det finns således inga som helst gränser för hur aningslösa, kunskapslösa och fullständigt nonchalanta ATG numera är mot sina kunder. När kunderna påpekar sakernas förhållande så stängs numera frågan ner av ATG.

INSIKTSFULLT ?! 

Ps: Mikael Hagberg har följande ansvar på ATG

Manager Business Development, Betting Products & Methods på AB Trav och Galopp

Förövrigt svarar Mikael Hagberg såhär i en senare tråd( också i dag)

 

Hej An,
VR har inget skicklighetsmoment och vi har aldrig presenterat det på sådant sätt. Det är ett typiskt turspel. En skicklighetsspelare stimuleras i huvudsak av spel som kräver skicklighet, men merparten av dessa personer har också intressen för andra typer av spel. Man har alltså ett sekundärt intresse som löper paralellt med ens primära intresse.

Det här ser jag mycket tydligt i statistiken. Skicklighetsspelare (i synnerhet de som är mycket insatta i travet) spelar VR som ett komplementsspel när de har lite tid över.

Mikael Hagberg

Ytterligare en fullständig lögn, som aldrig kan utläsas ur statistik, möjligen kan det utläsas genom kända spelkonton, där man vet att spelaren är skicklig, men också speltorsk, men genom statistiskt underlag finns det ingen möjlighet att utläsa det som Mikael Hagberg påstår här ovanför. .

 

Förövrigt kan det läsas i en annan tråd:

Bästa ATG!
Med all respekt men detta börjar nu bli lite för mycket.
Ni har en utvecklingsavdelning som inte känner till produkter och målgrupper.
Ni har en marknadsavdelning som inte känner till villkoren enligt speltillståndet.
Ni har en ekonomiavdelning som lämnar felaktig kvartalsrapport.
Ni har en säkerhetsavdelningen som haltar vad beträffar spelsäkerhet.
Ni har en informationsavdelning som lägger locket på.

Hur skall detta sluta? SIGN A

 

Hatten

Lämna en kommentar

Du måste vara inloggad för att skriva en kommentar